Sunday, November 16

KenanGaN BerSamaMu.....

Hari ni merupakan hari ke-2 saya berada di rumah... Rase seronok? hehehe... mestila seronok duk umah ni..."Rumahku...Syurgaku" Sebenarnya, saya rasa sedih sangat2 mase nak pulang dr UMP ke KT...

Kali ni saya dan rumate2 saya bercuti pulang ke kampung masing2... Dulu, bile bercuti 4 org...
nnti balik ke UMP pon ade 4 org... tetapi, kali ni... kami berempat bercuti, tapi yg akan balik
smula kat bilik tu hanya bertiga.... huhu... sedih jugak... yela sorang rumate saya akan teruskan
perjuangannya kat umahnye....
"SeLaMaT BerLI ye FaD"... klu bosang2, datang la UMP... kami

sentiasa menunggu kedatangan Fad...


Kenangan kite bersama takkan dilupekan... nak citer kat cni terlalu banyak... huhu... dari
perkenalan kami mase MINDS'06... [hehe... saya pasti fad masih ingat akan hal ni...] sampailah 14 hb november 2008 [itulah hari terakhir saya jupe fad...]... sume kenangan pahit manis sudah dirasai bersama2... Pada 13 hb nov baru ni fad ajak p pasar malam... rase seronok sgt2... fad mmg terrer bwk moto... caya la fad... tapi kelakar la jugak bile teringat balik pada hari kejadian... lepas abis memborong makanan2 yang sedap2 kat c2... maka kami nak balik la pula... huhu.. tapi saya yg confirmnye p la kat moto yg kami pinjam tu... letak la sume mknan yg dibeli tu dalam bakul moto tu... si fad ni try la msukkan kunci... saya tgok mcm tak bole je... takkan kunci ni salah...huahua.... rupe2nye.. bukan kunci salah, kami yang salah... isk3.... [eh, bukan salah kami... salah saya...] Tu bukan moto kami pjm rupenya... saya tgok warna moto tu merah, terus confirm tu moto kami pjm.. [ aish.. mcm la ade 1 moto je warna merah..haha]...
Pepon, tQ fad... yg telah berusaha mencari moto tu... klu tak, x dpt la kite kuar utk kali terakhir....
itula kali ke-2 saya sampai kat pasar malam tu... padahal pasar malam tu dekat je...huhu...



su ngan fad
Su ngan Fad... ni lepas mjlis bukak pose BaZra'08....


su ngan shimah
ngan sHiMah... ni mase tgh main caTuR BiSTaRi


Tak dilupakan jugak kat kawan saya, ShiMah dan maMat... Saya doakan moga shimah dan fad dapat menjalani LI dgn baik dan sentiasa jaga diri... kehidupan sepanjang LI mungkin lagi mencabar.... jaga diri lek lok tau adik2 ku... jaga diri, iman dan islam.... saya tak dpt nak nyatakan di sini coz saya blom merasai kehidupan LI itu... Tuk mamat [mantan timb prez KAWAN] pula, mintak maaf tak sempat pulak nak jupe hari terakhir kat UMP... sedih jugak... saya doakan moga mamat dpt menjalani kehidupan baru, alam pekerjaan... wah, dah abis blajar... bestnye...


Mase majlis bukak pose '07
Kat uNit KeusaHawaNaN... mase majLiS b'buKa Pose BaZra '07


ngan mantan2 KAWAN
ni ngan manTaN2 KAWAN... tQ 4 ur support....


Pepon, moga ukhwah kite sume berkekalan... jauh di mata tapi dekat di hati... Moga kalian sume akan berjaya di dunia dan akhirat.... apa yang saya pinta, maafkan segala kesalahan sepanjang perkenalan kite dan doakan juga diri ni... masih jauh
lagi perjuangan yg perlu saya hadapi di UMP tercinta... moga segalanya dipermudahkan...
insyaallah...





2 comments:

Bingkisan Hati said...

warghhh sdeh nyer...btul2 knangn minggu minds mmg x kn ku lupa..pe p0n mem0ry besama tetap dlm ingtan..klakar la bla ingt last tyme kta p psar mlm tu..hhuuhu cnfident je dia tu..

mujahidah_1505 said...

ermm... tu la... su pon sedey jgk... tu la lumrah kehidupan... pepon, su hrp fad jgn la lupe kiteorg ye... klu ade pape mslh ke nak share citer2 ke, g tau la...

k, slamat b'cuti di smpng famili t'cinta..=)

Related Posts with Thumbnails