Saturday, July 25

Tak SaBarNye.....

Tak sabar??? isk3... teruk sungguh kan? pepon, saya memang sangat2 tak sabar... tak sabar nak pindah!!! huhu.... pepon, berkat doa + solat sunat hajat semua warga UMP, akhirnya semalam kami diputuskan utk berpindah ke kampus baru di Pekan pada 27hb Julai 2009... Alhamdulillah... walaupon sepanjang 3 minggu ni di Gambang, tetapi proses pembelajaran tetap berjalan seperti biasa... assignment, kuiz, presentation juga telah berjalan seperti biasa cuma lab je terpaksa ditangguhkan kerana semua barang2 di lab telah dipindahkan ke Pekan. Kesibukan makin terasa sejak akhir2 ni. Byk benda yang perlu disettlekan...



diamik drp blog husni....

Macam mana la nanti ye... tetiba pelbagai perasaan yang saya rasa... huhu... apa yang pasti, saya mesti ke Pekan setiap hari isnin, selasa dan khamis [sem ni ade kelas 3 hari je...] pada pukul 6.45 pagi... harap2 tiada yang ketinggalan bas. Jarak antara Gambang dengan Pekan kira2 60km. Rasanya masa perjalanan ke Pekan akan terisi dgn sebaik2nya seperti aktiviti tido beramai2... haha... [termasuk denganku ke? wait n see k...hehe...]

The most important thing.... mestilah my final year project!!! PSM2.... susah utk diceritakan perasaan saya bile mengenangkan PSM2 ku... huhu... terbit juga perasaan sedih dan kecewa dihati ni walau sedikit.. Pertayaan bertalu2 drp teman2 mengenai PSM2 ku, kadang2 membuatkan diri ni jadi sesak... hoho... [btw, tq 4 ur concern]... Apa yang diharapkan doa daripada kalian... berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul beban ni...
Tiada apa lagi yang dicoretkan pagi2 ni... huhu... hanya coretan mengenai diri... pepon, saya mahu jadi seorang yang tabah... doakan saya jadi seorang yg tabah... "Ya Allah, bagilah aku ketabahan untuk menempuh segala cabaran yang mendatang..."

p/s : rasa mcm nak pegi tgok Konsert Antara Dunia'09 GamisConcert.... ermm... p ke tak ea? [dilema...huhu...]

0 comments:

Related Posts with Thumbnails