Saturday, March 28

CaPeK.....

Capek~~~
Memang... saya rasa capek bangat... Ntah la, posting kali ni bukannya tuk bg tau kat sume org yg saya tengah capek... tp bg la saya nak luahkan ape yg terpendam ni...huhu... kat blog la bole saya luahkan ape saya rase...huhu....

Betul.... sem ni saya rase sungguh penat... byk btul benda kena wat... dgn projeknye, assignment nye, PSM nye, kerenah orang nye... huhu... Ya Allah.... hambaMu ni sgt2 memerlukan pertolonganMu... bantulah aku utk hadapi smua ini....

Itu saje ingin ditaip....huhu... tuk cerita yg detail2...biarlah saya saje yg tau... saya bukannya hrpkan simpati drp org len... cume saya hrpkan kalian dpt doakan moga segala urusan saya dipermudahkan... insyaallah....

~ Ya Allah...bagilah aku kekuatan tuk hadapi semua ni.... ~


Rahmat Ujian
Album : Layar Keinsafan
Munsyid : Mestica
http://liriknasyid.com


Dalam derita ada bahagia
Dalam gembira mungkin terselit duka
Tak siapa tahu
Tak siapa pinta ujian bertamu

Bibir mudah mengucap sabar
Tapi hatilah yang remuk menderita
Insan memandang
Mempunyai berbagai tafsiran

Segala takdir
Terimalah dengan hati yang terbuka
Walau terseksa ada hikmahnya

c/o
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
Diuji tahap keimanan
Sedangkan ramai terbiar dilalaikan
Hanya yang terpilih sahaja
Antara berjuta mendapat rahmatNya

Allah rindu mendengarkan
Rintihanmu berpanjangan
Bersyukurlah dan tabahlah menghadapi

c/o

Segala takdir
Terimalah dengan hati yang terbuka
Walau terseksa ada hikmahnya

repeat c/o 2x

Allah rindu mendengarkan
Rintihanmu berpanjangan
Bersyukurlah dan tabahlah menghadapi
Segala ujian diberi
Maka bersyukurlah selalu


2 comments:

NurHappiness said...

hehe..
capek.. wawa.. speaking indon ya..
sabo ye su.. memang minggu ni sgt tensen..
sem ni lah kesimpulannye.. fenin2..^_~
tensen2 pn rumate sy ni xpernah emo.. saspek lah kat su.. ^_^
cayang su..hee

ganbatte!!

mujahidah_1505 said...

mmg rase tensen sgt2...huhu...
hana, cm ne la su nak emo coz su ade rumate yg sgt baik... t'lalu baik... klu ade prob, trus share ngan korang...hu3.. sharing is caring... b'syukur dikurniakan sahabat cm tu... cayang hana jgk... he~

moga kite smua b'jaya,sume dugaan ni tuk mematangkan lg diri kite..^_^

Related Posts with Thumbnails